onsdag 9. juni 2010

Touch marker

Jeg gikk til innkjøp av touch markers (tusjer) til meg selv til jul. Og prøver å få dreisen på å bruke de. Men... det er vanskelig. Og når noen av tusjene 'blør' litt så gjør jo ikke det saken enklere. Håper jeg får mer kontroll over fargelegging med tusjene etterhvert:)

Kortet denne gang er som følger:


Akvarellpapir som base, rosepapiret er fra Tilda, lavender serien mener jeg å huske. Litt perler og blonde og Sarah Kay stemplet som jeg har fargelagt etter beste evne med touch markers. Er som sagt ikke så veldig glad i for mye stæsj.


Helt enkelt på innsiden.



Og en enkel bakside.

1 kommentar:

Anonym sa...

A lot of of what you mention is supprisingly precise and it makes me wonder why I hadn't looked at this in this light before. This piece really did turn the light on for me as far as this subject goes. However there is 1 position I am not too comfortable with and while I try to reconcile that with the central theme of your point, let me see what the rest of your readers have to say.Well done.