torsdag 10. juni 2010

Pyntet konvolutt

Jeg har litt ferie og kan derfor nyte noen late dager med hundene og på det lille hobbykottet mitt. Det er igrunn helt topp! :)

Fant ut at jeg skulle dekorere et sett med konvolutt og ark som jeg har hatt liggende lenge, i litt vintage stil. Og sånn ble det omsider:


Det brune papiret er fra en blokk jeg har, en gammel bokside med svertede kanter, noen hjerter og perler og en blonde. Ellers lagde jeg et kremmerhus av en gammel bokside og satte en lavendel blomst i den. Tok så og lagde en sløyfe av noe rester. Bildet av den søte jenta er ifra Panduro, svertet kantene rundt her også.


Baksiden valgte jeg å holde helt enkel.



Arket til å putte inni er også hold helt enkelt. Kun svertet kantene og satt på de to blondene.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Fint. Flink, du!

Heidi sa...

Hei på deg.
Koselig at du likte det. Regner med at du har det bra i Skottland, hils de andre!:)