lørdag 5. juni 2010

Da setter vi igang


Må innrømme at det er med en viss prestasjonsangst jeg nå durer i vei... Det er så mange utrolige dyktige kortlagere der ute. Jeg er fersk i faget og sitter for meg selv og pusler i det lille hobbykottet mitt. Det er masse inspirerende blogger der ute! Og øvelse gjør mester er det noe som heter! Så får man bare stå på. Jeg er inne i en periode nå hvor stemplene får ligge i fred. Nå er det søte bilder som motiver som gjelder for min del. Men jeg vet at dette svinger, så når den tid kommer finner jeg stemplene frem igjen. :)

Her kommer et kort!


Har her brukt papir ifra Tilda serien, jeg liker veldig godt disse papirene. Er litt av og på, da jeg har lett for å bruke de opp i perioder. Går så litt lei men kommer tilbake til de igjen etter en stund. En gammel bokside, blonde og en knapp. Motivet kommer i fra Panduro.





Innsiden er enkel med en koselig tekst. Jeg liker nok en enkel stil uten for mye stæsj:)



Et bokmerke i samme papir legger jeg også ut. Det nydelige motivet kommer ifra http://www.lunagirl.com/ Jeg synes det er utrolig mye fint derifra. Ellers har jeg pyntet med noen perler på toppen.










1 kommentar:

Anonym sa...

With havin so much written content do you ever run into any problems of plagorism or copyright violation? My site has a lot of exclusive content I've either created myself or outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the web without my authorization. Do you know any methods to help stop content from being ripped off? I'd definitely appreciate it.