søndag 6. juni 2010

Litt shabby


Nok en deilig morgen her i kroken hos oss. Jeg har tatt morgen kaffen ute i hagen. Solen skinner ifra skyfri himmel, fuglene holder konsert i trærne og jeg vifter med tærne i gresset. Ute på vannet er endene, gjessene og svanene ute på svømmetur og på andre siden av gjerdet koser geitene seg på et grønt og frodig beite. Hundene leker og har det gøy med hverandre.

Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av resultatet etter å ha lekt meg litt med gråpapir og søte bildemotiver. Ujevnt, røft og shabby, uten for mye dilldall.

En gammlel bokside med svertede kanter, hjerte klippet i bølgepapp, tre roser, et lite stykke blonde og et motiv fra Panduro. Og en søt tekst og tre halvperler i det ene hjørnet.


Helt enkel innside med noen koselig ord.


Dette er i samme stil og jeg har brukt mye av de samme tingene her også. Har vel litt sansen for disse kortene.




1 kommentar:

Lunamon sa...

Kjempefine kort og bokmerker du lager!
Gleder meg til å se mere.

Ha en flott dag videre.