lørdag 3. juli 2010

Blått kort


Ingen hemlighet at jeg er veldig glad i dyr. Og jeg synes dette stempelet fra Penny Black er kjempe nydelig. Har fargelagt det med Touch Markers og vi er ikke helt venner enda. Men man må jo bare holde på så blir det vel bra etterhvert. Får man håpe:)



Har gått berserk i Tilda papir haugen. Liker de! Blonde punch fra MS det samme med sommerfuglen;) Perler, blomster fra Prima og Wild Orchide Crafts.

Innsiden ble helt enkel og en smule kjedelig kanskje. Men men.

6 kommentarer:

Hege sa...

Du kan da ikke være såååå uvenn med Touch-markerne dine vel??!!?? Synes fargelegginga di er mer enn godkjent jeg!
Ordentlig søtt kort- herlige ark!!!

Fortsatt god helg!

Klem Hege

Anonym sa...

Pakka fra wildorchidcrafts.com dukket opp til slutt, ser jeg. :) Det tar ofte unødvendig lang tid med sånne ting i Norge...
Jeg tok ingen sjanser med bursdagsgaven din pga at det går så smått med levering, så den er så heldig at den får fly med gult og fint DHL-fly. :P

Fint kort, liker stempelet.

Wenche sa...

Så herlig kort, Heidi!! Utrolig søtt motiv! De Tilda papirene her var så lekre...liker så godt småmønstrede mønsterarkene og med den fargen her så er de så anvendelige. Et virkelig nydelig kort!

Sommerklem fra Wenche :0)

Trine Pedersen sa...

Nydelig kort. Vakkert motiv og vakre farger. Jeg synes innsiden var kjempefin jeg. Og det er ikke noe å utsette på fargeleggingen. :)

Ha ei fortsatt fin sommerhelg!

Klem, Trine :)

Yvonne sa...

Så søtt kort dette var! Penny Black-motivene er jo bare helskjønne. Ikke syns jeg fargingen var så ille heller. Sjøl har jeg aldri prøvd Touch Markers, men har et aldri så lite anstrengt forhold til ProMarkerne mine. Så i dag skal jeg kose meg med distressmaling istedet. Her pøser regnet ned, så da er det like greit å holde seg på hobbyrommet.

Åh, det glemte jeg nesten, det kortet under her var helt herlig! Digger motivet og den store blomsten, kjempestilig :)
Ha en flott dag!
Klem

Stine sa...

Hei!
Fantastiske produkter, jeg misunner deg som har en slik kreativ evne! :)
Jeg fikk en anbefaling fra Julie om å titte innom deg fordi jeg er på utkikk etter bokmerker. Jeg lurte på om du lager på bestilling? Om du vil kan du jo sende meg en melding på mailadresse: stinestrandenes@hotmail.com

Mvh
stine