søndag 5. desember 2010

Stylish Blogger Award:)

Jeg har fått denne av to flotte og dyktige damer. Thank you Sue:) And thank you Kelly:) So nice of you to give this award to me.

Jeg må takke de hyggelige personene som gav denne til meg, og det har jeg gjort.

Så skal jeg fortelle 8 ting om meg selv.

1. Jeg er et dyremenneske og opptatt av at alle dyr skal ha det bra.

2. Har alltid hatt hund.

3. Jeg er veldig stolt av og glad i de tre barna mine:)

4. Trives i eget selskap.

5. En smule distre er jeg visst. Det påstår de som kjenner meg,..

6. Jeg er en kreativ sjel.

7. Trives godt i jobben min.

8. Har leddgikt men fungerer stort sett.

Så skal jeg gi denne videre til 8 nye personer men det er vanskelig å velge... Derfor velger jeg å gjøre det slik denne gang, ta den med hvis du har lyst! Det er så mange flotte blogger der ute så dere fortjener den alle sammen:)

Klem fra meg:)

2 kommentarer:

Linda W sa...

Takk for alltid hyggelige kommentarer fra deg, de varmer godt i kulda. Awarden er deg vel fortjent.
Ha en strålende uke, klem Linda:)

Trine sa...

Så stilig award du fikk da:)
Grattulerer så mye, den fortjener du.
Ha en strålende Mandag!
Klem