mandag 6. desember 2010

Sommerfugler og perler:)

Ikke julekort denne gangen heller. Men litt romantisk posekort  med sommerfugler og perler.


Det vakre motivet er også fra Lunagirl Images og jeg kjøpte disse blomstene og fuglene for ca 3 år siden. Nå har jeg funnet de frem igjen:)

Ellers har jeg brukt rosa bazill og en bokside. Svertet og rufset kantene. En kakeserviett og en liten tag tok jeg også med.

Blonde fra Kort&Godt.

Sommerfugl punch fra MS og masse halvperler fra Panduro.

Tekststempelet er fra Inkido.

Siden motivet er med så flotte roser ville jeg ikke pynte med blomster. Derfor ble det litt mye sommerfugler og perler:)

Tusen takk for alle gode kommentarer dere tar dere tid til å legge igjen! Det varmer:)

Ha en flott vinterdag!

Klem fra meg:)

29 kommentarer:

Unknown sa...

BEAUTIFUL!!!
Ageeth x x

Connie sa...

Nydelig og delikat Heidi :O)
Stilig med alle perler og sommerfugler.
Og blomstene var jo skjønne da.
Ha en fin uke.
Klem Connie

bestevenn sa...

Nydelig posekort. Vakkert bilder og stilig med sommerfugler og perler. Deilig å se litt annet enn bare julekort.... Jeg holder på for fullt, har enda noen igjen. Ønsker deg en fin dag.

Linda W sa...

kjempefint, helt enig at det ble flott uten blomster når motivet er så lekkert. Elsker sommerfuglene og perlene. Skikkelig romantisk.
KLem:)

Stacey G.-2 Craf-t-4u sa...

This is beautiful Heidi! It is so elegant! I love the image and the butterflies!

pia iris sa...

denne var bare helt gjennom søøøøøøøøøøt da. elsker den.
herlige lyse farger og lekre sommerfugler. åååååå som jeg gleder meg til våren. :0)
ha en flott uke. klem pia

Trine sa...

Sååå romantisk...
Nydelig kort Heidi.
Du er så flink!

Knerten sa...

Flott posekort, Heidi. Deilig med alle sommerfuglene, det minner om at det etter en kald vinter kommer varmere sommer, og det kan være deilig å tenke på i disse kalde tider !

Annika sa...

ahhh, butterflies and lace and wonderful feel for composition - you are true artist!
Sorry I haven't been around, I have visitors over at the moment and there's not much computer time!
Hugs
Annika

♥ Mys ♥ sa...

Nydelig posekort Heidi:) Du er så flink!
Godt å se noe annet enn julekort også:)

Klem fra Inger

Mim... sa...

Så otroligt flott!! längtar du redan efter våren?
Ha det bra....

Hege sa...

Ååhh, så nydelig, Heidi!!!! Virkelig vakkert kort, og så befriende å se noe annet enn sånn "julekliss"- og det sier jeg bare fordi jeg lider av en alvorlig scrappetørke og at jeg ikke har snev av julestemning!!! Men det er selvfølgelig med stor misunnelse jeg ser at andre lager det ene lekre julekortet etter det andre...

Kald vinterklem fra Hege

Guri sa...

For eit søtt posekort. Fekk ein følelse av sommer, sjølv om det er 10 minusgrader ute :)

Anne Bente sa...

åh....noget såååå romantisk og lækkert

klemmmm

Vicky sa...

Oh Heidi hunni this is absolutely stunning it really is sooo sooooo pretty....I could sit & look at it for ages hun. Take care.

Lotsa hugs Vicky xxx

Christina sa...

This is really stunning Heidi! Woww so beautiful!
Hugs Kristel

nicolet sa...

This card is soooo sweet!!
Hugs Nicolet

Merete/Scrappeguri sa...

Den var helt nyyydelig!!!

TuKara sa...

Magnifique,romantique carte!!!

Anne sa...

SÅ lekkert Heidi! Akkurat min smak *knis* elsker blonder, perler og sommerfugler ;) godt med et romantisk avbrekk i disse førjulstider.

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Det varmer!! Ha en fortsatt flott uke!

Klem fra Anne

himlaverket sa...

Åh, så underbart romantiskt kort du gjort...
Som du vet så gillar jag ju rosa och brunt...
Fina färger tillsammans...
kram ullamaria

Trine Pedersen sa...

Så romantisk og lekkert. Nydelig med sommerfugler, perler og blonder. Vakkert motiv var det også. Jeg holder på med et babykort, litt avbrekk fra julekortene.

Ha ei fin uke!

Klem, Trine :)

Sissel sa...

Så utrolig nydelig, får sommerdrømmer av å se på posen din.
Klem Sissel

Mia sa...

Et lekkert, sommerlig kort som varmer i vinterkulda.

Pinklady 68 sa...

Et romantisk og flott posekort, Heidi!!
Lekre farger, pynt...og kjempefint med alle sommerfuglene til:-)
Ha en fin tirsdag! Klem Laila.

Inger-Helenes hobbyblogg sa...

Helt nyyyydelig kort!!
Vakkert pyntet:)
Førjulsklem fra Inger-Helene

Ann-Charlotte's blogg sa...

Ett riktigt vårigt påskort, som vanligt vackert dekorerat! me like :-)
Tack för alla goa ord du lämnar efter dig!!!
Kramar

Veronica sa...

Ååå vilket vacker kort.
God Jul
Veronica

xxxtglxxx sa...

I love the butterflies and lace :) This is truly beautiful and breathtaking! I love everything about it Heidi.

hugs

xxalisonxx