fredag 3. februar 2012

Candy:)

Jeg tenkte det var på tide med en candy igjen. 
Den inneholder litt forskjellig.

I think it's time for another candy.
It contains different things.


Jeg trekker også en vinner som får et gavekort hos Mo's:)
Verdi $10.

I will also pick a winner who will receive a gift card at Mo's:)
$10.



Hvis du har lyst til å være med så er det følgende som gjelder: 

Du må være følger.

Legg bilde med link tilbake i sidebaren din.


Legg igjen en kommentar.


If you want to join in you have to do this:

You need to be a follower.


Add the picture to your sidebar with a link back to my blog.


Leave a comment.

Ends March 3.

Hugs, Heidi:)

174 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Denne sjansen lar jeg IKKE gå fra meg! Fantastisk Candy! Her frister absolutt alt! Ønsker deg en riktig god helg!
Klem,Janne

Bente Årstad sa...

Kjempeflott candy og denne vil jeg svært gjerne bli med på:)
klem bente:)

Jytte sa...

Ååhh, hvor en lækker candy .. alle de fine sager må gerne komme hjem og bo hos mig :)
Jeg vil rigtig gerne være med her.

1000 tak for chancen for at vinde og rigtig god helg.

Knus Jytte :)

jacirascrap sa...

Uau!!!! Como faz um doce tão tão doce? quantas delícias voce colocou ali!!! Vou lá postar em meu blog!!

Trine Pedersen sa...

Hu hei for en fantastisk candy du har satt sammen. Den vil jeg gjerne være med på. :)

Ha ei superfin helg!

Klem, Trine :)

Stacey G.-2 Craf-t-4u sa...

You have the best blog candy Heidi! Thank You so much for the chance to win these yummy goodies! It is so generous of you! The flowers and lace are beautiful!

Connie sa...

Woooow Må bare henge meg på denne fine candyen din Heidi.
Så mye lekkert. Bare å krysse fingre og tær nå ;)
Ønsker deg en fin helg.
Klem Connie

Netty sa...

wow its wonderful candy Heidi. Off to sort the requirements out now. x

♥ Mys ♥ sa...

Herlig candy:)
Vil gjerne være med å prøve lykken:)
Ønsker deg en fin-fin helg c",)
*Klem fra Inger*

Anonym sa...

ÅÅÅH wooow, dette må prøves på, klart jeg er med på din candy :)
Takk for denne lekre muligheten, så mye flott :)
Kanskje jeg er så heldig å vinne dette i bursdagsgave he-he ;)
Jeg ordner bilde og linker til deg :)
God helg til deg og dine :)
Klemmer Lill

Shirley sa...

What a super great candy! I like all the beautiful creations you show on your blog!
Hugs, Shirley

Hanneke sa...

Wow Heidi, this candy is fabulous! I never win big candies like this but I'd love to give it a try! Would love to win these goodies as an early birthday present (24 March is my birthday). Thank you for the chance to win this! Hugs, Hanneke

Berit sa...

Herlig candy!! Klart jeg vil være med:)
Klem, Berit

Hege sa...

Fy flate for en lekker candy, Heidi!! Selvfølgelig vil jeg være med på denne!

Klem Hege

Sissel sa...

Åhhh, her var det mye lekkert, alt sammen passer godt i kjellerkroken min :)
Klem Sissel

Vicky sa...

Hi sweetie I love your blog you know that I love every single creation you make. Thank you sooooooo much for offering this fabulous totally yummy candy hun I will put a pic in my sidebar now sweetie.

Lotsa hugs Vicky xxx

Elin sa...

For en utrolig lekker candy! Jeg melder meg gjærne på denne og håper du gjør det samme hos meg :o)

tanja sa...

Hu hei for en fantastisk candy du har satt sammen. Den vil jeg gjerne være med på
bybytanja

Unknown sa...

awesome candy!! thanks for the chance to win!

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækker candy... den må gerne komme til mig. Har linket til dig:-)
Ha en fin weekend, klemm

Burbulex sa...

You have fabulous blog candy, Heidi! Thank You so much for the chance to win!

Ros sa...

What beautiful blog candy ... Many thanks for the opportunity ... have a good day

Cathrines-creative sa...

Kjempeflott candy, denne vil jeg være med på og, så har lagt deg til i sidebaren og følger har jeg vært en god stund.

Dette blir spennende

Ha en fin fin helg

Ann-Charlotte's blogg sa...

Wow så mycket fint du lottar ut, vill jätte gärna vara med, har länkat i min sidebar och följare har jag varit sedan länge.
Ha en underbar helg!
Kramar Ann-Charlotte

Ellen sa...

Hello Heidi,

What a great candy and what a wonderful goodies. Just my style. Thank you so much for the change to win.

Hugs and have a nice weekend,
Ellen

Jorunn sa...

Å kjære deg for en innholdsrik candy! Jeg blir gjerne med og prøver lykken :)
Ha en fin helg
Klem, Jorunn

Guri sa...

Nam, nam, her var det mange godsaker :)
Nå har reklamert for candyen i sidebar.

Wenche sa...

Virkelig en nydelig candy du har satt sammmen. Lekkert.

Inger Marie sa...

For en flott candy du har:)) Krysser fingre og tær for at jeg vinner den:))
Har lagt meg til som følger og har linket i sidebaren på bloggen min:) Har du lyst kan jo du være med på min blogcandy i bloggen min:) Ha en flott lørdag! God klem

Gitte sa...

Sikke en lækker candy. Den må gerne bo hos mig. Er føljer og har linket.

morkaren sa...

Sikken en dejlig candy, jeg er følger, og har nu lagt en kommentar og om lidt er der også et link i min sidebar på min blog, jeg krydser finger for at heldet følger mig. knus morkaren.

Linda sa...

Heisann:)For en herlig blogg du har, blir veldig gjerne din følger:):)Har også lagt deg til i min bloggliste, for å følge med når det er noe nytt:)
Er gjerne med på candyen din heidi, takk for muligheten for å vinne den kjempelekre pakken:)
Ha ei fin helg!
Klem,Linda

Tkat sa...

oh wow! great blog you have here. i'm a follower :)

i've also linked your candy to my blog sidebar. thanks for the chance :)

hugs, divinity

Karen sa...

Thank you Heidi for the chance to win your scrummy candy. Love your blog xx

Annette sa...

Hi waht a blog. I have just joined to follow am leaving a comment and fixing to add you to my blog. Love this. Not sure where you are from but with the internet it just doens't matter. We are all linked together in such a fun way. Annette from Texas

Annette sa...

Hi Annette here, I cannot find your link button to put on my blog. Will check again tomorrow maybe I am just missing it. xoxo

Annette sa...

Me again never mind I figured it out. I want all to find you as I did. Hugs

Unknown sa...

What a generous blog candy! Thank you for the opportunity :)
Celestial Things

scrapsylz sa...

this really is a huge candy! I would love a chance to win, so I'm in. Thanks for giving us the opportunity to winn these lovely items!

Camilla sa...

nice candy!! I would love to win :o) .. love your blog

HegeHB sa...

Hei. Nydelig candy så denne er jeg gjerne med i trekning på:) Er allerede følger, og jeg har linket til deg i sidebaren min:)

Scrappemoro av Nina Aas Tyseng sa...

Hei Heidi :) så spennende,så mye fint :) jeg har aldri vært med på candy før. Gjør jeg riktig ved å legge igjen denne kommentaren, jeg er følger allerede og jeg har bloggen din på sidebaren min?
Klem Nina

Regena sa...

Great blog!! and some yummy candy..thanks for being so generous..so sweet of u....linked u on my sidebar

majsan sa...

Herlighet for noen herlige ting!!
Eg slenger meg naturligvis på...Har jo vunnet hos deg før...;)

Simona sa...

This is amazing, Heidi! The lucky winner will be a veeeery happy person!!! :)

Have a great week,
Simona

nergele's puslerier sa...

Litt av en blogcandy du,jeg vil da gjerne være med å se om jeg har lykken med meg denne gangen...legger meg også til som følger..

Ha en god pusleuke du å ...

Hilde Johanne

Mina sa...

wow to your amazing candy Heidi, thank you for the chance to win these lush goodies
Mina xxx

Crie Artezzanato sa...

Hi..

My name is Val Rodrigues. I would love to know if I can participate?

I am your follower - crie artezzanato

I shared this link on my blog (side bar) www.crieartezzanato.blogspot.com

Thanks for the opportunity to win this lovely candy.

Hugs from Brazil.
crieartezzanato@yahoo.com.br

Sylvia sa...

WOW - her var det jammen mye lekkert Heidi:-)) Hiver meg på i kampen om å vinne denne jeg også!!

Ha en fortsatt fin dag:-))

Sylvia.

Anreda sa...

Wauw great site with beautiful creations !
Thans for the chance to win this candy.
Greeings, Anreda

Adriana sa...

What a great Candy. Nice things for cards!! I put the picture on my side bar.
Greetings Adriana

Unknown sa...

Wooouuu, a sweet candy !!!
I discovered your blog today, I marvel at your work are beautiful
TROSSETS SCRAPBOOKING
www.gpuigdemont.blogspot.com

Unknown sa...

For en herlig blogg og en vakker candy!!! Lagt bilde på min blogg :)

Ha en fin dag

Maria :)

Montse sa...

Wonderful!!!follow you!!!besitos

Aga sa...

Amazing candy! Thanks for the chance to win! Greetings from Poland!

Jolara sa...

oh my this is just sooo great ! Hugs Joyce

Kirsty sa...

Hi Heidi wow you have such great taste so many pretty things in your candy !! The MF papers are on my wishlist and embellishments from your country are just so gorgeous !! It's like going into a candy shop !! Thankyou for being so generous and giving us this opportunity ;0)

Aud Kirsten sa...

Her var det mye lekkert, klart jeg vil være med:)
Klem:)

Kethy sa...

Ik wil graag een gokje wagen naar je Candy.

Groetjes,
Kethy

Jeanne/Shelle86 sa...

Åh ja, her må jeg melde mig til! Jeg er følger og har linket... Nu krydser jeg fingre ;)

Mona sa...

En lekker candy du har satt sammen!
Denne vil jeg ikke gå glipp av :-)
Følger har jeg vært lenge, og jeg har lagt deg i sidebaren med link.

Ha en fin dag!
Mona :-)

Made By Dorthe sa...

Sikke en super lækker Candy, den må sørme godt flytte ind hos mig, så jeg krydser fingre for at jeg bliver den heldige ◕‿◕

Frida Camilla sa...

Kjempe fin candy jeg gjerne vil delta på:) Blitt følger av bloggen din og lagt til link i sidebaren min!

Cozz sa...

I think your candy is very very generous. I think I would love to win this. I think I wont stand a chance tho, altho I am gonna give it a go.
I think its way toooo much but sooo very sweet to give so much to someone else. I think I'm gonna put up a nice link at my blog now and wish you a goodnight for now. With love

Unknown sa...

Suuperlekker blog cansy, og slenger meg med i ønske om å være med på trekkninga.. :) har gjort alle trinnene.. :)

Yvonne B sa...

What a lovely Blog, I like it very mutch.
This is a great Candy.
I'm just being your folower.
Your Candy is linkt at myn sidebar

Rita sa...

For en fantastisk candy! Denne vil jeg gjerne være med på. Har lagt meg til som følger og bildet i sidebaren på bloggen min.
Klem Rita

Anne Gro sa...

Så snill du er Heidi:) Selvfølgelig vil jeg prøve lykken. Følger er jeg jo allerede, men har lagt linken i sidebaren:) Ha en trivelig kveld! Anne Gro :)

Anita Sæterdal sa...

For en super Candy. Jeg vil gjerne vere med.

Klem Anita

Annette sa...

Rigtig flot candy, håber jeg bliver den heldige vinder:-)har fulgt dine anvisninger og glæder mig til at følge din blog.

marion sa...

Love a chance to win your candy and I'm glad I've found your blog. It contains so many lovely things. HUgs, Marion

Rosalee sa...

Wow Heidi! Fabulous giveaway, Someone is going to be so lucky. You are so generous. I would so love to have a chance. I've linked to my sidebar and I'm a follower. Thanks for the chance
Hugs, Rosalee

Jette Munkbøl sa...

Hej Heidi
wow for en lækker candy, den vil jeg rigtig gerne deltage i:) Jeg er blevet følger af din blog og har linket din candy på min blog.
Glæder mig til at følge dig:)

KH Jette

Aina sa...

Åååå, ja takk, denne candyen blir jeg mer enn gjerne med på! Så mye flott da! :)

Lily Anuska sa...

Hi Heidi.Thank you very much for chance to win this great candy. Have a great day. Lily Anuska

Meretekj sa...

Utrolig flott candy som jeg gjerne vil være med på.
Klem, Merete

Nina sa...

Dette var en flott candy som jeg gjerne vil være med i trekningen av !
Har lagt meg selv som følge rog linket fra side-bar i bloggen min. Krysser fingrene !

:-) Nina

PS - Jeg har også en blogg candy hvis du vil være med


http://ninashobby.blogspot.com

Jorill sa...

Wow for en flott candy!! Blir gjerne med i trekninga og takker for muligheten - ja og krysser fingrer og tær :0)

Klem Jorill

cardsbyann sa...

Hi Heidi! Thank you for a chance to win your lovely blog candy!!! I just love your cards! That paper bag card is so sweet and delicate. I just love it!
-Ann M
coupongrl77@yahoo.com

Moiraida sa...

Thank you so much Heidi for the chance to win such great candy...Cross my fingers!!!Lovely blog..Keep creating!!!

Ardilla sa...

Hi, Heidi!
I'm a new follower and posted your candy in my sidebar.
Thanks for the chance!

Francy sa...

Wow what a wonderful big candy!!!
Thank you Heidi for the chance to win!
Hugs, Francy

Mie sa...

Wauw sikke en lækker candy. Hvis jeg vinder får jeg mulighed for igen at prøve lidt magnolia stempler og blomster. Elsker blomsterne og lækker papirer.
Tak for chancen.

Stacey Brucale sa...

Thanks for the chance to win! I am a new follower and I've added your candy to the blog candy page on my site here

xxsquigglesxx(at)gmail(dot)com

Penni sa...

Hi
I am a new follower to your fabulous blog, and will definitely be popping back regularly.

Thanks for the chance to win some great candy. I have linked it in my sidebar for you.

Hugs
Penni
X

Malin E sa...

Åh herregud vilken fin blogg du har!!
Hittade hit genom din blogcandy och blev fast hur länge somhelst och tittade på allt fint du gör.Fu sjutton så DUKTIG du är!!
Jag är hemskt gärna med på din superfina blogcandy och jag hålle rverkligen tummarna för mig själv nu!!
Ha det gott!
KramMAlin

Nina sa...

hei! Flott candy og den vil jeg gjerne være med på. Har lagt ut bilde i sidebaren og lagt meg til som følger.
Skal ta meg en tur ned på blogen din og se mer. Ut fra det jeg har sett så langt så har du en flott blogg :)

Anonym sa...

It's a great giveaway!!Thanks for the chance to win so yummy candy.
I posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/

Annelies sa...

Wow such amazing candy! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

Tina Makuc sa...

OMG!!! This candy is amazing !!!
Thank you so very much for the chance to win all those gorgeous things !!
I'm a follower and I posted your giveaway on my sidebar ..
http://tinchyustvarja.blogspot.com
Your work is amazing.. Just keep it like that !!
Big hugs, TinaM

Unknown sa...

For en fantastisk fin candy! Jeg vil kjempegjerne være med! Tusen takk for sjansen til å vinne. :-)

Anonym sa...

heeelt underbar candy! klart att jag vill vara med. e följare o länkar i min blogg. tack så jätte mycket för chansen!
kram!

Bettina L. sa...

Fantastisk flott candy og du har en så utrolig inspirerende blogg også. Kan ikke la denne sjansen gå fra meg, har lagt til candyen og linket tilbake hit. Følger alt bloggen din jeg;) Klem

Karin og Torill sa...

Kjempeflott candy. Masse flott hær :)

hilsen Karin

Anonym sa...

Dette var jo en supercandy! Hiver meg med =) Er følger og har linket candyen i min sidebar. Håper på seier! Har jo bursdag i mars, så det det hadde jo tatt helt av om jeg hadde vunnet :D

SMIL fra Sandra

Filharmonica sa...

Herlig blogcandy, og utrolig mye flott i bloggen din :-) Ha en flott dag!

Marit sa...

Hei! Dette var litt av en candy!
Jeg har lagt meg til som følger, lagt bilde i sidemenyen med link tilbake - og lagt deg til i blogglista mi.
Venter i spenning på trekningen:)

Ha en flott dag videre!

hilsen fra Marit

Eline sa...

Hei, for en flott blogg du har, Jeg har tittet rundt her en stund .lekre saker du lager.

Så generøs du er med denne candyen, blir gjerne med i trekningen jeg.
lagt bilde og link i bloggen min.

ha en fin kveld.

Kreativa Kakan sa...

Vilken fantastisk candy du bjuder på och mycket fint har du i bloggen så jag följer dig gärna.

Lappverk sa...

Kjempeflott candy. Kan sjølvsakt ikkje la dette gå ifrå meg. Så masse flotte ting!
Helsing Inger-Lise

Tosk sa...

Kjempeflott candy!!! Jeg vil gjerne vere med. ;D

Elinor sa...

Åh, så flott candy och så fin blogg! Blir gjerne med og blir gjerne følger =)

Anette sa...

Denne candy'en skulle jeg veldig gjerne hatt fingrene i!!!
Har lagt meg til som følger, og lagt bilde og link i sidebaren min :)
Krysser fingre og tær for at jeg vinner ;)
--klem--

Anonym sa...

Wow what lovely candy! I would love to take part and have done all of the above requirements. I am a follower and have posted your candy on my blog with a link back to your.
Thank you for this great chance!
Love Pearl x

Sannekreativ sa...

ÅHHHH hvor laver du mange smukke ting. har fulgt dig længe, og vil selvføgelig gerne være med i trækningen af din lækkre cndy:-
Knus Sanne

Kitt Belinda Poulsen sa...

Wow! I never won a candy before, so maybe now is the time? :)

Karla sa...

You have the best blog candy Heidi! Thank You so much for the chance to win these yummy goodies!


http://karla-miascreations.blogspot.com/

Heather Jewett sa...

Heidi, TY for the chance to win this awesome CANDY!! i don't have an Magnolia stamps yet, but do admire them so much!

Maria S sa...

Första gången jag tittar in här och hittar denna fantastiska candy! Mums!! Jag är följare nu och har skrivit om denna candy i min blogg, här: http://miasunpysslar.blogg.se/2012/february/candy-hos-papirdama.html tyvärr vet jag inte hur jag lägger in i sidebaren..

Anne sa...

Du verden for en candy du har satt sammen Heidi!! ... og jeg holdt på å gå glipp av den, siden brodering har tatt mye av oppmerksomheten i det siste.

Takk for sjansen til å vinne, og alt som krysses kan, krysses =)

Klem fra Anne

MILA25 sa...

Thank you for the opportunity to participate in your game.
Let it will be hosted on your blog and I'll look into it.
Stamps are beautiful and I'd love to have her be.
Hugs Mili

Sazzle sa...

I love those papers and have only just been looking at them this morning :-)

Thanks for the chance to win them and the other goodies too!

xx Happy crafting and glittery hugs xx

Sazzle

http://sazzlecraft.blogspot.com/

Venus sa...

Hi Heidi, my name is Venus. What a fun blog you have. Thanks for the chance to win a candy. I'll be having a Mother's Day giveaway, watch for it!

New follower,
Venus
http://weheartpapercrafts.blogspot.com/
ven711@gmail.com

Lena Katrine sa...

Oi, for en herlig candy! Prøver gjerne lykken jeg :)
Takk for muligheten!
Klem, Lena Katrine

Janne-Lise sa...

Prøver mer enn gjerne lykken jeg - i denne flotte candyen :) Er følger og har lagt bilde og link i sidebaren min.

Hilsen Janne-lise

Anne Bente sa...

wawwww for en flot blogcandy, den vil jeg MEGET gerne være med på ♥♥
klemmm

Luanne sa...

Hi Heidi, got you from my reader and love to join your giveaway.
Thank you for the chance and new follower.
♥Luanne

Sanne sa...

Åhhh, vilken underbar och generös candy!!! Håller tummarna att lilla jag för en gång skull ska ha tur!!
Kram, Sanne

Cyn sa...

What a beautiful blog you have! Great giveaway also. I am a follower and I have posted on my sidebar. Good luck to all.

Nikki sa...

Fantastic candy thank you for the chance I'm now following your blog and have posted you in my sidebar
hugs Nikki C

Eva Sanz sa...

Fantastic Candy. Posted in my sidebar.
Kises

❤ Kaia sa...

Fantastisk candy, jeg vil gjerne prøve lykken.....
Har lagt link og bilde i sidebar'en, og er følger...

Klem fra Kaia

Anneli sa...

Sååå mycket fint du lottar ut, vill jätte gärna vara med, har länkat i min sidebar och lagt mig som följare .
Kram Anneli

Anonym sa...

Fantastisk blogg og flott bloggcandy :) Vil gjerne være med på trekningen. Jeg har lagt meg til som følger og ordnet med link fra min blogg.
Tusen takk for at du arrangerer denne :))

Anonym sa...

Fantastisk blogg og flott bloggcandy :) Vil gjerne være med på trekningen. Jeg har lagt meg til som følger og ordnet med link fra min blogg.
Tusen takk for at du arrangerer denne :))

Стю sa...

Hi! What a great candy, I'd love to join!
http://nastitascrap.blogspot.com/

May Britt sa...

så flott candy, den vil jeg selfølgelig være med på:)
Bilde og link ligger i min sidebar.

klem maya

WencheP sa...

Så flott blogcandy. Blir gjerne med i trekningen. Følger har jeg vært lenge og jeg har linket i bloggen min.

-Wenche

Linda Birgitte sa...

For en nydelig blogcandy, denne vil jeg være med på. Har lagt meg til som følger av bloggen og lagt ut bilde med link i sidebaren på bloggen min. Ønsker deg en fin dag :) Linda

Unknown sa...

Gorgeous candy, thanks for the chance to win, all linked up. Looking forward to seeing your creations xx

lonol sa...

Jeg er blevet følger af din blog, og har lagt din candy i min sidebar. Jeg vil selvfølgelig
meget gerne vinde, denne lækre candy =D

Line sa...

Super candy som jeg vil være med på. Håper du får en super dag :)

bittan sa...

Fin blogg du har !
Satt mig som följare o tar två lotter .
bittan4@gmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

For en utrolig candy! Jeg har fulgt bloggen din ganske lenge, og er gjerne med og prøver lykken på denne fantastiske pakken ♥ Har postet candyen i sidebaren min, så nå krysser jeg fingrene og drømmer om pakke i posten!

Ha en nydelig og kreativ uke!

Klem

Annelie sa...

Vilken fin candy du har, klart att jag gärna vill vara med på den!
Länkat & klart i min sidebar :)
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Annelie

Sunshine sa...

For en fantastisk bra Candy!:) Jeg vil gjerne være med på den! Har lagt meg til som følger og link i sidebar!
Klem

MontanA sa...

I discovered your blog today.
Very nice candy.
Greetings from Poland!

Frk. Bogstad sa...

Å milde himmel, for ein herleg candy. ALT freistar :D
Eg har lagt meg til som følgar av bloggen og lagt ut bilde med link i sidebaren på bloggen min.
Og set meg herved ned og krysser fingre ♥ :)
Ynskje deg ei god helg ♥

Mary-Anne V sa...

Wonderful blog...thanks for all the inspiration. I do not have a blog but hope that I can be included in your giveaway.

Zora sa...

Wow! Vilken candy och vilka underbara saker du gör på din blogg. Tack för chansen att få vara med i din candy:O)

Jurgita EnglishTeacher sa...

thank you for your candy

http://scrapportfolio.blogspot.com/

your blog is new for me, so I'm going to explore it :)

Carina sa...

Skøøøøn candy den må ikke gå min næse forbi... Har kommenteret, lagt den på min blog og er blevet følger... :)
krydser fingre...

MirreP sa...

Har blivit följare och länkat från min sidebar så jag kan vara med och tävla om din helt underbara candy.

Kram
Mirre

Sidsel sa...

Uh, den her vil jeg meget gerne vinde! :)

kreativitetligemedhygge.blogspot.com

Har også en giveaway igang :)

Hanna - Rebecca " TheMissHaven " sa...

Ooh , what a nice candy :) Thank you for this wonderful chance :)
Hugs , Rebecca

sisla sa...

Herlig blogg, må være med på blogcandyen din ;-)

Anonym sa...

Så utrolig flott candy. Jeg er blitt følger og lagt deg til min bloggliste med bilde her siljesscrappeblogg.blogspot.com

tone sa...

For en flott candy, har linket til deg i side baren min, og lagt meg til som følger.

Eva sa...

En sådan härlig candy vill man inte missa! Läcker! Hoppas på tur och har laggt mej som följare och en länk på min blogg.

Mina sa...

wow what fabulous candy Heidi, thanks for the chance to join in, Im already a follower and have been for a while
Mina xxx

-Sanna- sa...

Herlig candy.
Jeg er følger fra før.
Krysser fingrene da....

Lill sa...

LEKKER candy,denne vil jeg gjerne vinne

Følger,linker og kommenterer

klem fra Lill

Hlora sa...

Very nice blog! Love your creative works!
This is awesome candy! Тhanks for the opportunity! I am a follower)
I am new in scrapbooking, and I really need in this amount of goodies you offer. Thank you!
I linked it on sidebar.
hugs. Hlora.
http://hlora.blogspot.com/

Therese sa...

For en utrolig herlig Candy, mange godbiter her! må selvfølgelig være med, og krysser fingrene! link og bilde ligger nå i sidebar :)

klem Therese

LikeBree sa...

Dejlig Give Away :-)
Jeg er med på 3 lodder

http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post51

Sonya sa...

Very tasty candy http://lamiastella-sonya.blogspot.com/

Unknown sa...

Heihei:)
Fin candy og flott blogg!!
Jeg og snuppa er relativt nye i denne scrappeverden, hehe, så det er artig med all flott inspirasjon og kreativitet rundtom på blogger:)

Jeg henger meg gjerne på:)

Klme Line

Anne sa...

Wow, for en fin candy. :)
Takk for sjansen til å vinne,
og for at den guidet meg til den flotte bloggen din. :)

Klem, Anne.

Pilbo sa...

Wow... vilken fin candy. Naturliogtvis vill jag vara med....och hoppas på tur precis som alla andra :)

Hobbykroken sa...

Hei,selvølgelig vil jeg være med!!!! Så mye flott du har i candyen din.Kristin

Klem Ann

Annika sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med och tävla. Hoppas, hoppas..

Line sa...

For en nydelig Candy. Takk for sjansen til å delta. Er følger og har linket i min sidebar.

Klem Line

Synnøve sa...

Jøje meg, for en flott candy:))) Hiver meg på i siste liten, jeg... Er blitt følger og har linka til candyen i bloggen min:)

nergele's puslerier sa...

Oppdaget denne i siste liten,og jeg er følger fra før og jeg vil da mer enn gjerne ha ett gavekort,det er jo bare så mye fint her...

Attis sa...

Hejsan Heidi!

Vill gärna vara med på Din härliga Candy. Har lagt mig som följare satt in kort i min sidebar. Och följare av "Fröja" blir vi också, har själv 2 st "lejontjejer". Vi önskar Er en trevlig helg.

Kramiz atti.

Meretekj sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Meretekj sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Natalia WhiteStar sa...

What a generous candy!
Thank you for the opportunity!

Sylvia sa...

For en flott candy, jeg blir gjerne med i trekningen.

Så mye flott du lager, jeg skal ta en tur bakover i bloggen og titte litt.

paperpapier sa...

lovely candy...thanks for the chance to win. I am first time here, love your vintage creations...they are all sooo...beautiful!
Heaney xx

Unknown sa...

Such wonderful candy .I have become a follower.New to blogging so still don't know how to put things on sidebar.Am new to stamping too ....so maybe your candy will inspire me expolre stamping more

Synnøve Dyhring sa...

Kjempeflott candy og denne blir jeg svært gjerne med på.Er nå blitt følger og linket i min sidebar.klem Synnøve

Wenche sa...

En fantastisk candy, Heidi :)
Jeg kan jo ikke la denne sjansen gå fra meg og jeg rakk det akkurat, hihi.
Ønsker deg en fortsatt fin helg :)
Klemm, Wenche :)

Eva sa...

I participate!!!

My name's Eva and you can see the image on the sidebar on my blog http://elracodemanualitats.blogspot.com/ Thanks for an amaaaazing giveaway!!

Kisses <3