mandag 13. september 2010

Wow, heldige meg!

Se hva jeg har fått i posten da dere:


Mye fine saker her:)

Tusen takk  snille Ann Kristin . Jeg var ikke helt klar over at jeg ble med på Pay it forward før hun gjorde meg oppmerksom på det. Jada, jeg er litt distre... Men jeg angrer da absolutt ikke på at jeg jeg takket ja da Ann Kristin sendte meg en mail:)

Det jeg så må gjøre er å få med meg tre stykker som har lyst på en overraskelse hver i posten fra meg. Og det du må gjøre er å være en av de tre første som kommenterer dette og bekrefte at du vil være med. Legg deg til som følger om du ikke allerede er det:) Og du må være innstilt på å sende avgårde tre pakker selv til tre nye heldige:)

Bli med da vel! Koselig med en slik overraskelse i posten:)

Jeg ble iallefall kjempeglad for pakken som dumpet ned i postkassen hos meg. Gleder meg til å bruke de flotte sakene:)

Ha en strålende dag, klem:)

3 kommentarer:

Ingun sa...

Å for ein pakke, må jo vere strålende dette.
Både å sende pakke og motta.
Inspirerende å sjå kva som blir laga av inholdet i pakken.
Blir gjerne med på dette.
Helsing Ingun

Mona :) sa...

SÅ mye fine ting du har fått.. ;)
Henger meg på denne jeg :)

Mona :)

♥ Mys ♥ sa...

Å få pakke i posten er alltid koselig så dette vil jeg gjerne være med på :)

*Klem Inger*