onsdag 15. mai 2013

DT bidrag # 55 - Card and Scrap

Det er tid for en ny utfordring hos Card and Scrap!
Og utfordringen er:

Lag på lag:)



It's time for a new challenge at Card and Scrap!
And the challenge is:

Lots of layers:) 


Mønster ark / Design papers - Melissa Frances

Motiv / Image - Digital Paper Shop

Postkort / Post card - Hobbyjunglen

Blonde - Lace - Panduro

Bånd / Ribbon - Bikuben

Perler / Pearls - Panduro

Roser / Roses - Woc

Hjerte / Heart - Spellbinder dies

Fugl / Bird - Marianne design

Sommerfugler / Butterflies - MS punch



Sponsors are:











I'm entering these challenges:

Artistic Inspiration # 41 -  Flowers and Lace

Love to Scrap # 5 Anything Goes

Our creative corner - Anything Goes




Takk for besøket!

Thanks for visiting!

Hugs, Heidi:)




15 kommentarer:

marion sa...

Again so lovely and sweet made, love it, gorgeous as always and such a delight to start the day by visiting your blog, hugs, Marion

Gunn`s Kort sa...

Så nyyydelig:)
Klem fra Gunn

Willy's creations sa...

Lovely vintage card you made.

Hugs,Willy

Pinklady 68 sa...

Et nydelig kort! Mange fine lag:-).. og søte rosa detaljer.

Ønsker deg en fin 17 mai og god pinsehelg!
Klem Laila.

Netty sa...

Beautiful work as always Heidi.
Hugs Annette x

Unknown sa...

Lovely vintage card you have made!
byebye,Lean

Rita sa...

Utrolig flott kort :) Nydelige detaljer og et flott oppsett :) Dette likte jeg veldig godt :) Klem Rita

Ros Crawford sa...

Oh so chic! great card!

Sissel sa...

Nydelig med mange lag og fine farger.
Klem Sissel

Unni A sa...

Lekkert lag på lag kort! Du er så flink til å bruke dekorative dies på kortene dine! Jeg har også den fuglen, eller en lignende... Har bare brukt den 1 gang og da som hovedmotiv. Jeg må bli flinkere til å bruke alle diesene mine! Takk for inspirasjonen :)
klem Unni

Marita sa...

Lekkert♥.

Klem, Marita

Bente Årstad sa...

Vakkert kort og ønsker deg en fin 17.mai,
klem bente:)

Dorthe sa...

Dit kort er bare så smukt! Det bånd du har brugt er jeg så vild med! Jeg kan bare ikke finde det i nogen danske butikker synes jeg.
Knus Dorthe

having a {me} day sa...

What a beautiful card. I love your layers. Thanks for joining us at Cupcake. keeley

Tracy sa...

Lots of wonderful layers for the challenge. Beautiful card! Hugs!